اخبار
1403/1/20 دوشنبه
تشریح برنامه‌های دانشگاه پیام نور برای تحقق شعار سال
رئیس دانشگاه پیام نور مهمترین برنامه‌های دانشگاه برای تحقق شعار سال را تشریح کرد.

.

رئیس دانشگاه پیام نور مهمترین برنامه‌های دانشگاه برای تحقق شعار سال را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی‌زاده ضمن تبریک سال نو در رابطه با شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، گفت: نامگذاری سال نشان‌ دهنده دغدغه مقام معظم رهبری طی چند سال متوالی است که نامگذاری‌ها در طی چند سال به مشکلات اقتصادی کشور و رفع دغدغه‌های مردمی معطوف شده است.
وی درباره تحقق این شعار در ارتباط با فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به فضای خوبی که دانشگاه دارد احداث باشگاه‌‌های مهارتی را در دستور کار قرار داده‌ایم که این موضوع باعث می‌شود دانشگاه سطح درآمدهای اختصاصی و پایدار ایجاد کند تا بستری برای اشتغال فارغ التحصیلان و دانشجویان فراهم شود.
تقی زاده همچنین گفت: در دانشگاه‌ پیام نور به عنوان دانشگاهی که در گستره ملی، واحدهای متعدد آموزشی دارد ایجاد مراکز رشد، خانه‌های خلاق، استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و اخیراً هم احداث پارک علم و فناوری تقاضا شده است که این مراکز و پارکها می‌توانند به تحقق شعار سال کمک شایانی کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور به ایجاد فعالیت‌های اقتصادی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از سال گذشته نسبت به مولدسازی دارایی‌های دانشگاه اقدام کرده‌ایم که از محل مولدسازی‌ها، سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و این سرمایه‌گذاری هم به ترمیم و تقویت بودجه دانشگاه کمک می‌کند و هم زمینه فعالیت‌های اقتصادی سالم در دانشگاه را مهیا می‌کند.
وی به بورسیه کردن برخی دانشجویان مستعد و حمایت از تولیدات آنها پرداخت و گفت: برنامه‌ای برای بورسیه کردن برخی از دانشجویان مستعد در نظر داریم که این دانشجویان با رایزنی، تفاهم و تعامل با بخش خصوصی می‌توانند به محصول و تولید بیشتری در حوزه تخصصی خود دست یابند و در نتیجه زمینه را برای اشتغال‌زایی و فعالیت دانشجویان و فارغ التحصیلان ایجاد می‌کند. 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر